قیمت بلیت بازیهای عشق آباد مشخص شد

قیمت بلیت بازیهای عشق آباد مشخص شد
کمیته برگزار کننده پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد، قیمت بلیت این رقابتها را مشخص کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نحوه قیمت گذاری این رقابتها از سوی «قربان قلی بردی محمداف» رییس جمهور ترکمنستان تایید شد. این کمیته تصمیم گرفت برای تشویق بیشتر مردم به فعالیت های ورزشی، ترویج سلامتی و دوستی که اساس شعار این دوره از بازیهاست بلیت های مسابقه را در دسترس و مقرون به صرفه عرضه کند.

براساس این تصمیم مقرر شده که بلیت بازیهای این دوره برای بزرگسالان بین 7 تا 10 منات و برای کودکان زیر 14 سال رایگان باشد.

دایانچ گلگلریف مدیر اجرایی کمیته برگزاری این بازیها به ستاد خبری عشق آباد گفت:بازیهای عشق آباد برای مردم ترکمنستان بسیار حائز اهمیت و ویژه است. ما تصمیم گرفتیم که بلیت های مقرون به صرفه ای در نظر بگیریم تا همه مردم فرصت شرکت و تماشای رقابتها را داشته و تماشاگران ترکمنستان بتوانند ورزشکاران و تیم های کشورمان را تشویق کنند.

وی گفت:بیش از 600 هزار قطعه بلیت برای 160 رویداد ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرایی بازیهای عشق آباد درباره قیمت بلیت مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رقابتها توضیح داد:بلیت این دو مراسم در ساختمان ورزشگاه المپیک عشق آباد و در چهار گروه قیمتی به فروش خواهد رسید. قیمت بلیت این دو مراسم از 50 منات تا 500 منات متغیر است.

وی گفت: تماشاگران خارجی نیز می توانند بلیت مسابقات را به صورت آنلاین تابستان خریداری کنند که جزئیات بیشتر آن طی هفته های آتی اعلام می شود.» پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی به مدت 12 روز در عشق آباد برگزار می شود.

۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.