موج تازه ای از پس فرستادن مدال های ریو 2016

موج تازه ای از پس فرستادن مدال های ریو 2016
موج تازه ای از پس فرستادن مدال های بازیهای المپیک 2016 ریو آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در تازه ترین اخبار رسیده این بار نوبت به ورزشکاران ایرلند است که مدال های خود را برای تعمیر یا تعویض پس بفرستند. «آنالیس مورفی» قایقران ایرلندی که موفق شد مدال نقره ریو 2016 را از آن خود کند، مدال خود را برای کمیته ملی المپیک ایرلند فرستاد. همچنین گفته می شود «پائول و گری ادونووان» نیز از رقابتهای وزنه برداری مدال نقره گرفته اند، نیز مدال هایشان را ارسال کرده اند.

براساس گزارش ها بیش از 100 مدال توزیع شده از مجموع مدال های بازیهای المپیک 2016، در حال خراب و پاشیده شدن هستند. «ماریو آندرادا» مدیر کمیته ارتباطات بازیهای المپیک ریو هفته گذشته اقرار کرد حدود 6 تا 7 درصد از مدال های توزیع شده بین ورزشکاران مشکل داشته و نیازمند تعمیر یا تعویض هستند. مدیر برنامه های آنالیس مورفی به خبرگزاری «آیریش ایندیپندنت» اعلام کرده است: «آنالیس ایمیلی از کمیته ملی المپیک ایرلند دریافت کرده که از وی خواسته اند مدال خود را برای تعمیر یا تعویض به این کمیته ارسال کند.

مدال مورفی نیز که مشکل پیدا کرده بود دو هفته پیش به کمیته ملی المپیک ایرلند ارسال شده است.» همچنین خبرگزاری «مالیزین دایجست» نیز گزارش داده است که کیفیت پایین مدال ها موجی از ناامیدی در بین ورزشکاران ایجاد کرده است. مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک ریو 2016 مدعی شده اند که تغییرات دمای محیط عامل این مشکل است.

۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.