عبدالله جاسبی:مشکلی برای آموزش تخصصی رشته های ورزشی نداریم

عبدالله جاسبی:مشکلی برای آموزش تخصصی رشته های ورزشی نداریم
دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد که با هماهنگی و درخواست مسئولان ذیربط اقدام به راه اندازی دروس تخصصی رشته های ورزشی و یا فراگیری یک رشته خاص بصورت آکادمیک کند.

 

عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران دانشگاه آزاد  در رشته های تکواندو،والیبال ساحلی و کشتی فرنگی در پاسخ به سئوال سایت کمیته ملی المپیک مبنی بر عدم ورود رشته های تخصصی ورزش در دانشگاه ها گفت:در حال حاضر دروس تربیت بدنی در سطوح بالا و در اکثر حوزه های دانشگاه آزاد در حال تدریس بوده و واحد تربیت بدنی برای همه رشته های تحصیلی اجباری است .
وی ادامه داد: برای تحصیلات آکادمیک رشته های ورزشی  همچون تکواندو اقداماتی انجام شده و در صورت درخواست و هماهنگی با مسئولان مربوطه همچون سازمان یا کمیته ملی المپیک برای سایر رشته ها هم مشکلی نداریم.
رئیس دانشگاه آزاد ضمن اشاره به اهمیت ورزش در بین دانشجویان خاطر نشان کرد:برای تمامی حوزه های دانشگاههای مختلف کشور دارا بودن مسجد،سالن ورزشی و سلف سرویس را اجباری کردیم و شاید تنها چند واحد تازه تاسیس تاکنون موفق به احداث سالن ورزشی نشده باشند در هر حال توجه به ورزش در بین جوانان و دانشجویان و در کل جامعه بسیار حائز اهمیت است چرا که باعث ایجاد محیطی شاد برای فراگیری بهتر و کار و زندگی خواهد شد.

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.