تیم ملی والیبال بامداد سه شنبه راهی ایتالیا می‌شود

تیم ملی والیبال بامداد سه شنبه راهی ایتالیا می‌شود
تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته نخست لیگ جهانی بامداد سه شنبه نهم خردادماه راهی ایتالیا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌رود.

کاروان تیم ملی والیبال ایران ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد روز سه شنبه نهم خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی شهر رم ایتالیا می‌شود و ساعت 6 و 55 دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه رم خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران پس از یک ساعت و پنج دقیقه توقف در فرودگاه رم، با پرواز دیگری به سمت شهر آنکونا حرکت خواهد کرد و ساعت 9 و پنج دقیقه صبح سه شنبه به فرودگاه شهر آنکونا می رسد سپس با اتوبوس راهی شهر پیزارو محل برگزاری هفته نخست لیگ جهانی در ایتالیا می‌شود که حدود 70 کیلومتر فاصله با فرودگاه آنکونا دارد.

بر اساس برنامه هفته نخست لیگ جهانی ملی‌پوشان والیبال ایران روز های 12 تا 14 خردادماه به ترتیب به مصاف تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌روند و 15 خردادماه شهر پیزارو را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.