به منظور حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛ آخرین مرحله تمرینات تیم‌های ملی نونهالان آغاز شد

به منظور حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛ آخرین مرحله تمرینات تیم‌های ملی نونهالان آغاز شد
مرحله نهایی تمرینات آماده سازی تیم‌های ملی نونهالان اعزامی به دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا، از صبح امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی نونهالان کشورمان که خود را برای حضوری مقتدرانه در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، آخرین مرحله تمرینات آماده سازی خود را از صبح امروز (شنبه) آغاز کردند.

مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، امیرمحمد محمدی، امیر ارسلان خانزاده، شایان رستمی، علی اسماعیل‌پور، پارسا محمودی، یاسین حسن زاده، علی اکبری و عرشیا باقری ترکیب تیم‌ملی کیوروگی پسران را تشکیل می‌دهند که تمرینات خود را با هدایت محمدرضا یاری (سرمربی)، محمد علوی - مهدی رضایی (مربی) و عباس شیخی (مربی بدنساز) پیگیری می‌کنند. حمید باقی‌نژاد نیز به عنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور دارد.

در گروه دختران نیز معصومه رنجبر، هانیه حسن‌نژاد، مبینا نعمت زاده، مبینا کلی وند، مریم وسیله بر، غزل سلطانی، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبر و فاطمه رضایی‌پور تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند.

هدایت این تیم برعهده سیده ندا رستاد به عنوان سرمربی و شهره خلج‌زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربیان است.

اما در بخش پومسه و در گروه پسران یاسین زندی و محمدمهدی کرمی در بخش «پومسه استاندارد» و محمدامین گماریان و مرتضی‌ زنده‌دل در بخش «پومسه ابداعی» اعضای تیم‌ملی را تشکیل می‌دهند. تمرینات این تیم با هدایت حمید نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

در گروه دختران زینب طغیانی، پرستو زینالی، مهتاب تاجی رستم آباد و یاسمن فرخی در بخش «پومسه استاندارد» و مبینا نظری در بخش «پومسه ابداعی» نفرات حاضر در تیم‌ملی هستند. هدایت این تیم برعهده «نگار ملامددخانی» به عنوان سرمربی و «فاطمه اکبری» به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در دو بخش پومسه و کیوروگی و در دو گروه دختران و پسران از 16 خردادماه به مدت 2 روز در «هوشیمینه» ویتنام برگزار می‌شود.

۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.