رییس فدراسیون جهانی کاراته:با یکدیگر متحد باشید

رییس فدراسیون جهانی کاراته:با یکدیگر متحد باشید
رییس فدراسیون جهانی کاراته «آنتونیو اسپینوس» با تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی و مقامات ورزشی و سیاسی جهان در حاشیه بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که در باکو برگزار شد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اسپینوس در دیدارهای جداگانه ای که روسای فدراسیون های کاراته ایران، ازبکستان، عربستان سعودی، ترکیه، پاکستان داشت از آنها خواست تا سطح همکاری های بین المللی و دوجانبه را گسترش دهند.

وی در گفتگو با مقامات ورزشی بر ضرورت و اهمیت اتحاد و یکپارچگی بین ملتها تاکید و از سران روسای فدراسیون های کاراته کشورهای جهان خواست تا روابط نزدیک تری با یکدیگر داشته باشند. همچنین اسپینوس اسپانیایی با «الهام علی اف» رییس جمهور آذربایجان نیز دیدار جداگانه ای داشت و در مورد گسترش کاراته در این کشور و ارتقا آن بحث و گفتگو کردند. همچنین

وی از میزبانی این کشور تقدیر و تشکر کرد. آذربایجان میزبان چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در رقابتهای کاراته این دوره از مسابقات صاحب 5 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شد. رشته ورزشی کاراته از بازیهای المپیک توکیو 2020 فعالیت خود را در بین رشته های ورزشی المپیکی آغاز می کند. رییس فدراسیون جهانی کاراته بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را فرصت مناسبی برای محک زدن این رشته برای بازیهای المپیک آتی دانست.

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.