دانش آموزان دبستانی ژاپن سمبل های توکیو 2020 را انتخاب می کنند

دانش آموزان دبستانی ژاپن سمبل های توکیو 2020 را انتخاب می کنند
مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 اعلام کردند سمبل های بازیهای توکیو 2020 را کودکان مدارس ابتدایی سرتاسر ژاپن انتخاب خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پروسه قضاوت خلاقانه بخشی از برنامه مسابقه ملی طراحی سمبل هاست که از امروز آغاز شده و مردم ژاپن را به شرکت در این طرح ملی و همکاری همگانی دعوت می کند.

کمیته برگزار کننده بازیهای توکیو 2020 در بیانیه ای اعلام کرد:سمبل های هر مسابقه بخش بسیار جذاب هر رقابتی است.

در این بیانیه آمده است:سمبل ها فضای مسابقات را هیجان انگیز کرده و با ارزش های جنبش المپیک و پارالمپیک ارتباط برقرار می کنند و منعکس کننده فرهنگ کشور میزبان هستند.

این بیانیه در ادامه ابراز کرده است: سمبل های بازیهای توکیو 2020 بیانگر فرهنگ ژاپن بوده و آن را به جهان معرفی می کنند. زمان ارسال طراحی سمبل ها اول تا 14 آگوست معین شده است و پس از اتمام این مدت اعضای تخصصی پنل انتخاب سمبل های بازیهای توکیو 2020، لیستی از سمبل های برگزیده را در ماه دسامبر تهیه و اعلام می کنند.

پس از نهایی شدن سمبل های مدنظر کودکان دبستانی ژاپن از ماه دسامبر تا ژانویه فرصت دارند تا به طرح مورد نظر رای دهند. سمبل برگزیده مورد نظر ماه مارس سال آینده به عنوان طرح برتر اعلام می شود.

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.