خطر بیخ گوش روسیه، پیونگ چانگ از دست می رود

خطر بیخ گوش روسیه، پیونگ چانگ از دست می رود
تعلیق ورزش روسیه توسط کمیته بین المللی پارالمپیک همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از آنکه کارگروه ویژه تحقیق و تفحص درمورد دوپینگ ورزشکاران پارالمپیکی این کشور اعلام کرد، که همچنان نیاز به تحقیقات بیشتر برای حل نکات مبهم پرونده دوپینگ گسترده در ورزش این کشور دارد، روسیه بایستی بتواند تا جایگاه خود را به عنوان یک عضو کمیته بین المللی پارالمپیک حفظ کند.

اگر روس ها نتوانند این جایگاه را حفظ کنند، خطر از دست دادن بازیهای پارالمپیک زمستانی سال آینده در پیونگ چانگ را احساس می کنند.

سر فیلیپ کراون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرده است که شرکت ورزشکاران روس در بازیهای پارالمپیک پیونگ چانگ 2018، بسیار نامحتمل است اگر تعلیق آنها تا ماه سپتامبر برداشته نشود. سر فیلیپ کراون در این باره گفت: 291 روز تا شروع بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 زمان باقی است و حتی نباید یک ثانیه را از دست داد.

وی گفت:کار گروه ویژه کمیته بین المللی پارالمپیک که مسوول تحقیق و تفحص درباره دوپینگ ورزشکاران روس است، در نسشت آتی هیات مدیره این کمیته که ماه سپتامبر برگزار می شود نظرات و مستندات خود را ابراز می کند. اگر مستندات کافی نباشد برای کمیته ملی پارالمپیک روسیه رفع تعلیق سخت خواهد بود.

کراون گفت:اصولی که آگوست گذشته وضع شدند تغییر نکرده است و این وظیفه ماست تا از ورزشکاران پاک حمایت و حفاظت کنیم. این امر برای تمامیت و اعتبار ورزش پارالمپیک حیاتی است.

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.