مدال های دوومیدانی قهرمانی جهان رونمایی شد

مدال های دوومیدانی قهرمانی جهان رونمایی شد
مسوولان برگزار کننده رقابتهای قهرمانی جهان دوومیدانی و قهرمانی جهان پارادوومیدانی از مدال های این بازیها که در لندن برگزار می شود رونمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری اینساید گیمز مسوولان برگزار کننده مدعی شدند که این مدال ها با شعار و الهام بخشی نظم و یکپارچگی در بین ورزشکاران طراحی شده است. برای طراحی مدال رقابتهای قهرمانی جهان از نمادهای شهر لندن همچون ساعت «بیگ بن»، رودخانه تایمز، چرخ و فلک این شهر معروف به «چشم لندن»، و.. استفاده شده و برای مدال های پارادوومیدانی قهرمانی جهان نیز از لایه های برجسته ای استفاده شده است تا ورزشکارانی که دارای اختلال بینایی هستند بتوانند جزئیات مدال ها را به راحتی تشخیص داده و احساس کنند.

همچنین با خط «بریل» و به صورت معکوس روی مدال ها شهر میزبان و سال برگزاری رقابتها برای ورزشکاران پارادوومیدانی حک شده است.

نیلس دووس مدیر برگزاری این رقابتها درباره طراحی مدال ها گفت: «برای ما باعث افتخار است که توانستیم مدال هایی را برای ورزشکاران طراحی کنیم که اکثر مشخصه های لندن را دارد.

وی گفت: 213 مدال برای رقابتهای پارادوومیدانی و 47 مدال نیز برای رقابتهای قهرمانی جهان طراحی شده که بین ورزشکاران رشته های مختلف توزیع می شود.» رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان از 14 تا 23 جولای و رقابتهای قهرمانی جهان دوومیدانی نیز از 4 تا 13 آگوست به میزبانی لندن برگزار می شود.

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.