چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛ علی قارداشی: پینگ پنگ بازان جای هیچ انتقادی باقی نگذاشتند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛ علی قارداشی: پینگ پنگ بازان جای هیچ انتقادی باقی نگذاشتند

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو، بعد از برگزاری فینال تیمی مسابقات تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی که با قهرمانی ایران در هر دو بخش مردان و زنان همراه بود، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد عملکرد پینگ پنگ بازان در هر دو بخش انفرادی و تیمی مردان و زنان ابراز رضایت کرد.
وی گفت: در بخش مردان ما سید یک مسابقات بودیم، رقابت های این بخش خیلی نزدیک بود اما از همان ابتدا شانس قهرمانی داشتیم که به دست هم آوردیم.
قارداشی با اشاره به اینکه در بخش بانوان سید سه مسابقات بودیم و شانس مدال برنز داشتیم، گفت: با این حال تیم ایران ترکیه و آذربایجان، دو تیمی که بالاتر از ما بودند را شکست دادند و در نهایت هم قهرمان شدند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در بخش انفرادی مردان هم سید دو و چهار مسابقات بودیم اما قهرمانی و نایب قهرمانی این بخش را هم از آن خود کردیم، در بخش انفرادی بانوان اما تقسیم بندی و سیدگذاری بر اساس رنکینگ جهانی انجام شد. ندا شهسواری در این بخش چهارم شد، البته اگر وی بهتر کار می کرد می توانست نتیجه بهتری هم بگیرد.
قارداشی در پایان تاکید کرد: در مجموع نه تنها به عملکرد پینگ پنگ بازان هیچ انتقادی وارد نیست بلکه جای حمایت و تقدیر هم وجود دارد. وقتی بازیکنی مانند مهشید اشتری بازیکن چینی الاصل را شکست می دهد، چه انتقادی می توان وارد کرد.در مجموع بازیکنان مان در تمام دیدارها عالی بودند.

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.