چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛صحبت های بانوان پینگ پنگ باز بعد از قهرمانی

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛صحبت های بانوان پینگ پنگ باز بعد از قهرمانی
تیم تنیس روی میز بانوان موفق به کسب عنوان قهرمانی در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو، تیم ملی تنیس روی میز بانوان امروز با ترکیب ندا شهسواری، مریم صامت و مهشید اشتری در دیدار فینال بازی های کشورهای اسلامی، تیم آذربایجان را شکست داد و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

در همین رابطه ندا شهسواری با ابراز خرسندی از قهرمانی به دست آمده گفت: آذربایجان با سه بازیکن چینی الاصل برابر ما قرار گرفت. اینکه بتوانیم میزبان بازی ها را آنهم با این شرایط شکست دهیم، واقعا سخت بود اما خوشحالم که از پس این کار برآمدیم چون همگی می خواستیم چنین شود.

این بانوی تنیس روی میز که حضور در دو دوره المپیک لندن و ریو را در کارنامه دارد، تصریح کرد: با این نتیجه می توانیم به بهبود موقعیت مان در رنکینگ جهانی و آسیایی خیلی امیدوار باشیم.

همچنین مهشید اشتری که در دیدار فینال عملکرد خوبی ارائه کرد، گفت: هم از قهرمانی خوشحالم و هم از اینکه من هم در این قهرمانی نقش داشتم. همه تلاشم را کردم تا در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار باشم.

وی که از سوی فدراسیون جهانی به عنوان پدیده تنیس روی میز بانوان بازی های کشورهای اسلامی معرفی شده در این مورد هم گفت: به هر حال از آغاز رقابت های تیمی، صاحب برد شده ام و در دیدار فینال هم خیلی موثر کار کردم، از این بابت خیلی از خودم راضی هستم.

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.