چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛پس از کسب چهارمین طلای ووشو ایران/فرود ظفری: آمادگی ذهنی و جسمی بالایی برای فینال داشتیم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛پس از کسب چهارمین طلای ووشو ایران/فرود ظفری: آمادگی ذهنی و جسمی بالایی برای فینال داشتیم
ووشو کار وزن 65 کیلوگرم کشورمان گفت: همه بچه ها خیلی خوب کار کردند و در 6 وزن توانستیم با آمادگی بالای ذهنی و جسمی که داشتیم 6 طلا کسب کنیم.
به گزارشخحبرنگار اعزامی از باکو ؛ فرود ظفری ووشوکار طلایی وزن 65 کیلوی کشورمان که چهارمین مدال طلای این رشته را در بازیهای کشورهای اسلامی کسب کرد گفت: همه بچه ها خیلی بالاتر از حد آمادگی ظاهر شدند و توانستیم با راهنمایی مربیان و آمادگی ذهنی و بدنی تاکتیک و تکنیک های ارائه شده از سوی مربیان را به خوبی پیاده کنیم و 6 مدال خوش رنگ برای ایران کسب کنیم.
وی با اشاره به آسیب دیدگی که در فینال پیدا کرد گفت: حریف خیلی سرسخت بود و در این کشمکش ها مچ دستم آسیب دید که امیدوارم جدی نباشد و بتوانم به تمریناتم ادامه دهم.
ووشوکار نهاوندی تیم ملی کشورمان ادامه داد: بسیار خوشحالم که نتیجه زحماتم را امروز با مدال طلا گرفتم. این مدال را به همسرم که در این دو سال زندگی مشترک همه سختیها و دوری های من را تحمل کرده تقدیم می کنم و همچنین از پدر عزیزم برای تمام زحماتی که برای من کشیده تشکر می کنم و امیدوارم روح مادر عزیزم با این طلای من شاد شد شده باشد.
وی در پایان با تشکر از همه مربیان تیم از مربی خود احمد اسدی به صورت ویژه تشکر کرد.
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.