پیام تبریک رضوانی برای موفقیت کاروان شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در باکو؛با تدبیر به موفقیت‌های بیشتر امید داریم

پیام تبریک رضوانی برای موفقیت کاروان شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در باکو؛با تدبیر به موفقیت‌های بیشتر امید داریم
رئیس فدراسیون شنا طی پیامی موفقیت ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلو را در کسب 9 مدال خوشرنگ بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط غمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ورزشکاران هر سه رشته شنا،؛ شیرجه و واترپلو ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خوش درخشیدند. تیم ملی شنا با کسب سه مدال برنز، واترپلو با یک نقره و شیرجه نیز با سه نشان طلا و یک برنز سهم بسزایی در موفقیت کاروان ایران در این بازی‌ها داشت. در همین راستا محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
خدای را سپاس که همزمان با خلق حماسه مردم ایران در 29 اردیبهشت و تجلی شکوه و عظمت ملی ایرانیان در انتخابات، در آوردگاه بزرگی چون بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز شاهد درخشش و مدال آوری قهرمانان هر سه رشته ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو ایران بودیم. بی شک موفقیت های امروز کاروان ورزش های آبی ایران در باکو مرهون تلاش های کادرفنی دلسوز و ورزشکاران سخت‌کوش ایران طی سال های اخیر بوده است. برخود لازم می دانم ضمن تقدیر از همه اعضای کاروان ایران در این مسابقات و همکارانم در فدراسیون این موفقیت بزرگ کسب 9 مدال ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک بگویم. امیدوارم با عنایت پرورگار متعال و حمایت دولت محترم و با تدبیر بیشتر و امید به آینده روشن‌تر بتوانیم قله های رفیع تری را در میادین بین المللی فتح کنیم.
انشالله

محسن رضوانی
رئیس فدراسیون شنا

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.