چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ امیر حسین اسفندیار : بازی خوبی مقابل میزبان داشتیم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ امیر حسین اسفندیار : بازی خوبی مقابل میزبان داشتیم
امیر حسین اسفندیار عضو تیم والیبال کشورمان پیروزی سه ست متوالی را موفقیت بزرگی دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو ؛ امیر حسین اسفندیار بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در بازی های کشورهای اسلامی، این قهرمانی را ناشی از فشار تیم ایران به آذربایجان دانست و گفت: بازی خوبی مقابل والیبالیست های آذربایجان داشتیم، فکر نمی کردیم این بازی اینگونه و طی سه ست متوالی به سودمان تمام شود.

این بازیکن ادامه داد: بر اساس آنالیزهای به عمل آمده فکر می کردیم آذربایجان فشار بیشتری در این بازی به تیم ما وارد کند اما این اتفاق نیفتاد، بعد از بازی به این نتیجه رسیدیم عملکرد خوب خودمان باعث شد آذربایجان نتواند کاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: آنالیزورهای ما این تیم را به گونه ای آنالیز کرده بودند که در ١٥ پوئن اول هر سه ست، بازیکنان کلیدی آذربایجان را از کار انداختیم.

اسفندیار با اشاره به حضور قابل توجه تماشاگران در سالن تصریح کرد: دست تک تک هواداران مان را می بوسم که با حضور در سالن باعث دلگرمی ما شدند.

این بازیکن که هنگام رفتن روی سکوی قهرمانی خطاب به تماشاگران از آنها تشکر کرد، گفت: علامت پیروزی به تماشاگران نشان دادم چون انرژی که آنها به ما  دادند چون در رقم خوردن این پیروزی نقش زیادی داشت.

این ملی پوش والیبال در پایان گفت: به زودی باید در رقابت های جهانی حاضر شویم. دعا کنید در این رقابت ها بهترین نتیجه را بگیریم.

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.