چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشارزاده: برای حضور کشتی پهلوانی در بازی های اسلامی رایزنی کرده ایم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشارزاده: برای حضور کشتی پهلوانی در بازی های اسلامی  رایزنی کرده ایم

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛بهرام افشارزاده در حاشیه مرحله فینال مسابقات ورزش های زورخانه ای بازی های کشورهای اسلامی، با ابراز خرسندی از برگزاری رقابت های این رشته در این بازی ها گفت: اینکه اولین دوره رقابت های زورخانه ای در بازی های کشورهای اسلامی با استقبال تیم های شرکت کننده همراه بود، جای خرسندی و امیدواری دارد.
وی با اشاره به استقبالی که مردم باکو از مسابقات زورخانه ای  داشتند، تصریح کرد: امکاناتی که از طرف میزبان برای این مسابقات فراهم شده کاملا استاندارد و پیشرفته است و این به سطح و کیفیت فنی مسابقات کمک کرده است.
افشارزاده با تاکید دوباره بر نظم مسابقات زورخانه ای بازی های کشورهای اسلامی، به حضور ١١ کشور در این دوره رقابت ها اشاره کرد و یادآور شد: برای حضور همزمان کشتی پهلوانی با ورزش های زورخانه ای در بازی های کشورهای اسلامی، رایزنی هایی انجام شده و صحبت هایی هم با خادم، رئیس فدراسیون کشتی و عضو اتحادیه جهانی کشتی داشته ایم. امیدوارم به گونه ای برنامه ریزی شود که در آینده شاهد محقق شدن این مهم باشیم. اینگونه ورزش باستانی که ورزش اصیل کشورمان است، در میادین بین المللی حضور بیشتری خواهد داشت.
عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: با توجه به استقبال به عمل آمده از مسابقات زورخانه ای، قطعا در دوره آینده بازی های اسلامی، تعداد شرکت کنندگان بیشتری حضور خواهند داشت.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.