چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛مجتبی ولی پور دارنده سه طلای شیرجه:با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را کسب کردیم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛مجتبی ولی پور دارنده سه طلای شیرجه:با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را کسب کردیم
شیرجه روی طلایی کشورمان گفت: رقابتی که من و شهنام نظر پور از ابتدای فعالیتمان در شنا داشتیم به موفقیت هر دوی ما کمک کرده که امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛مجتبی ولی پور پس از کسب سومین طلای خود در مسابقات شیرجه بازیهای کشورهای اسلامی گفت: از این که توانستیم کام مردم ایران را با سومین طلای تیم شیرجه شیرین کنیم بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد: رقابت من و شهنام نظر پور از اولین سال فعالیتمان در شیرجه آغاز شد و خوشبختانه این رقابت در عین دوستی و رفاقتی که با هم داریم باعث قوت و موفقیت ما شد.
ولی پور گفت: با هم فکری و هماهنگی که داشتیم در مسابقات آسیایی ژاپن که هیچکس حتی خودمان انتظار نداشتیم با وجود تیم های مطرح چین, ژاپن و اندونزی مدال ارزشمند برنز کسب کردیم و امروز هم با همان هم فکری و هماهنگی توانستیم مدال طلا بگیریم.
وی در خصوص مسابقه امروز در ماده 10 متر دوبل گفت: ما از شیرجه روهای آذربایجان هیچ پرش دونفره ندیده بودیم و برای خود ما خیلی حساس شده بود اما تصمیم گرفتیم از همان اولین پرش با تمام تمرکز کار کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما از ابتدا با حریف اختلاف انداختیم و توانستیم این اختلاف را تا آخر حفظ کنیم.
 شیرجه روی کشورمان از این که به عنوان اولین دارنده سه طلای کاروان ایران در  بازیهای کشورهای اسلامی شناخته شده است ابراز خوشحالی کرد و افزود: البته این موفقیت حاصل کار تیمی ما با کمک مربی بود. ما در این دوره از مسابقات با 2 ورزشکار 4 مدال کسب کردیم یعنی با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را گرفتیم که از این بابت بسیار خوشحالم. این نشان می دهد که باید به شیرجه و سرمایه گذاری در این رشته پرمدال توجه بیشتری شود.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.