مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ؛فاصله‌ی رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان را کم می‌کنیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ؛فاصله‌ی رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان را کم می‌کنیم
مهرزاد قلاوند با بیان اینکه به دلیل نبود رده‌ی سنی امید باید فاصله‌ی موجود بین رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان را کم کرد گفت: هرچه فاصله‌ی رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان کمتر شود، فرنگی‌کاران راحت‌تر می‌توانند از رده‌ی جوانان به بزرگسالان انتقال یابند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در این رابطه اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در کشتی فرنگی همواره این بود که از نوجوانان کشتی‌گیران با استعداد خوبی را پیدا می‌کردیم که پس از کار کردن با آن‌ها و حتی کسب مدال در میادین مختلف به هر دلیلی به رده‌ی جوانان و یا بزرگسالان نمی‌رسیدند. البته فاصله‌ی بین رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان کم است ولی بین رده‌ی جوانان و بزرگسالان فاصله‌ی زیادی است که در همین فاصله ما تاکنون بسیاری از نیروهای مستعد خود را از دست داده‌ایم.

وی افزود: ما هم‌اکنون در تیم ملی جوانان به دنبال کم کردن این فاصله هستیم با توجه به ارتباط بسیار خوبی که بین سرمربیان رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی وجود دارد، فکر می‌کنم با برخی برنامه‌های هماهنگ می‌توان این فاصله را از بین برد.

قلاوند تصریح کرد: قرار شده است تا در همین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نفرات دعوت شده به اردو در انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز شرکت کنند، ضمن آنکه همین جوانان در مسابقات گزینشی جام یادگار امام (ره) نیز شرکت خواهند داشت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: البته پر کردن فاصله‌ی رده‌ی سنی جوانان و بزرگسالان کار زمان‌بری است ولی مطمئن هستم که محمد بنا و ناصر نوربخش می‌توانند این فاصله را پر کنند در اردوی دو مرحله‌ی اول خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان نیز به ما کمک بسیار زیادی کرد. شناخت بسیار خوب او از بسیاری از نوجوانان باعث شد تا دیگر ما مجبور به صرف زمان و یا انجام تست‌ها و یا برگزاری مسابقات درون‌اردویی نشویم. در واقع ما با استفاده از تجربیات و اطلاعات محمدزاده توانستیم راحت‌تر نفرات موردنظر خود را شناسایی کنیم.
وی در پایان گفت:‌ هدف اصلی ما مساباقت قهرمانی آسیایی چین و جهانی مجارستان است که امیدوارم برای هر دو این مسابقات تیم مقتدری را آماده کنیم.

۲۴ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.