چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛طلا و نقره تنیس روی میز از آن برادران شیر دل شد

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛طلا و نقره تنیس روی میز از آن برادران شیر دل شد
فینال تمام ایرانی رقابت های تنیس روی میز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با پیروزی و قهرمانی نوشاد عالمیان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛ ست اول این بازی خانوادگی پایاپای بود و هر دو برادر با امتیازات تک تک پیش رفتند تا اینکه پس از تساوی 11-11 این نوشاد بود که 2 امتیاز گرفت و ست را به نام خود ثبت کرد.
در ست دوم این نیما بود که عملکرد بهتری داشت و توانست با نتیجه 11-7 به برتری دست یابد. در این ست برادران عالمیان چند بار رالی های تماشایی اجرا کردند که با تشویق تماشاگران همراه شد.
نوشاد ست سوم را به قصد جبران آغاز کرد ولی پس از برتری اولیه، نیما کار را به تساوی کشید ولی نوشاد در ادامه باتجربه تر ظاهر شد و با نتیجه 11-7 کار را به سود خود تمام کرد.
ست چهارم با برتری 11-8 نیما عالمیان به پایان رسید. نیما در این ست از همان ابتدا برتر از نوشاد بود و در نهایت توانست ست را به نام خود کند تا نتیجه کلی 2-2 شود.
در ست پنجم هم نیما و نوشاد پایاپای تا امتیاز 10 پیش آمدند اما این برادر چپ دست (نوشاد) بود که کار را به سود خود درآورد و 3-2 پیش افتاد.
این نتیجه، ست ششم را بسیار حساس کرد زیرا شرایط متفاوتی را برای دو برادر رقم می زد. همین عامل سبب شد نیما و نوشاد امتیاز به امتیاز بالا بیایند و در نهایت این نیما بود که با نتیجه 16-14 پیروز شد تا همه چیز به ست آخر کشیده شود.  
رقابت فشرده برادران عالمیان برای قهرمانی در آخرین ست هم ادامه داشت و هیچ یک برتری محسوسی نسبت به دیگری نداشتند اما در اواخر بازی نیما نتواست از برتری سه امتیازی اش استفاده کند و نتیجه 9-6 را 11-9 واگذار کرد تا نوشاد جشن قهرمانی بگیرد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.