چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛قنبرزاده: از رقابتی که داشتم راضی ام

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛قنبرزاده: از رقابتی که داشتم راضی ام

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو، کیوان قنبرزاده امروز جمعه در رقابت های پرش ارتفاع بازی های کشورهای اسلامی با رکورد ۲ متر و ۲۴ سانتی متر به عنوان سوم دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
این ملی پوش دوومیدانی کشورمان پس از کسب این مدال گفت: رقابت خوبی میان شرکت کنندگان برگزار شد. حضور فینالیست های المپیک و چند مدال آور جهانی رده های پایه، سطح مسابقه را بالا برده بود. با این شرایط از رقابتی که انجام شد و نتایجی که به دست آمد، راضی هستم.
وی با اشاره به رکورد ثبت شده اش گفت: البته می توانستم بیشتر بپرم و رکورد بهتری را هم ثبت کنم اما نشد. ان شاالله در سایر رویدادها و مسابقات مهمی که در پیش دارم، رکوردهای بهتری ثبت کنم.
قنبرزاده در مورد مشکلی که برای انجام یکی از پرش هایش با آن مواجه شد توضیح داد و خاطرنشان کرد:برای هر پرش یک دقیقه فرصت در اختیارمان قرار می دهند. در حالیکه من هنگام انجام یکی از پرش هایم به خاطر عبور اعضای یک تیم، چند ثانیه از وقتم را از دست دادم طوریکه فقط ۲۰ ثانیه از وقت قانونی برایم باقی ماند. به همین دلیل درخواست تکرار زمان برای انجام پرش را دادم که با آن موافقت نشد و همین مسئله باعث شد تمرکزم را تا حدی از دست بدهم.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.