چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشار زاده،مهرعلیزاده و دیگر ورزشکاران هم آراء خود را صندوق انداختند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افشار زاده،مهرعلیزاده و دیگر ورزشکاران هم آراء خود را صندوق انداختند
رییس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ، اعضای کادر فنی و ورزشکاران رشته دوومیدانی، بازیکنان تیم ملی بوکس و همراهان کاروان کشورمان در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز با حضور در سفارت ایران در باکو، آرای خود را برای انتخاب رییس جمهور به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛محسن مهرعلیزاده، رییس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در حاشیه این برنامه گفت: حضور پرشور ایرانیان ساکن آذربایجان نشانه امیدواری، اعتماد و تعصب به نظام پرشکوه جمهوری اسلامی است. مردم کشورمان قصد دارند آینده پرشکوه کشورمان را تداوم ببخشند و این حضور چشمگیر، نمادی از همین اهتمام است.
بهرام افشارزاده ، مشاور اجرایی فدراسیون جهانی نیز با تجلیل از استقبال مردم از حضور پای صندوق های رای گفت: امروز مردم ایران یک بار دیگر علاقه شان به کشور و نظام را نشان دادند. حضور چندین ساعته در صف رای نشان داد که مردم خوب کشورمان در هر نقطه جهان، ایمان قلبی شان به همبستگی ملی را از دست نمی دهند.
گفتنی است ، سفارت ایران در آذربایجان از ساعاتی قبل شاهد حضور ایرانیان زیادی بود به نحوی که صف چند متری تا ساختمان ورودی حوزه کسب رای ، خبرنگاران و عکاس های خارجی را به محل سفارت کشانده بود.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.