چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛پولادگر: همه مدال آوران به سفر کربلا اعزام می شوند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛پولادگر: همه مدال آوران به سفر کربلا اعزام می شوند
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قرار بود به عنوان پاداش تکواندو کارانی را که در مسابقات کشورهای اسلامی مدال طلا می گیرند به سفر کربلای معلی بفرستیم که امروز تصمیم بر این شد تمام مدال آوران را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

به گزارش اعزامی به باکو؛سیدمحمدپولادگر پس از پایان رقابت های تکواندوی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد تیم ملی کشورمان در این بازیها گفت: بچه های ما خوب کارکردند و از آنجایی که غالبا اولین حضورشان در رده بزرگسالان بود می توانیم بگوییم نتیجه خوبی گرفتند.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه تیم اول ما در مسابقات جهانی حضور دارد ما با تیم دوم مردان ایران در این بازیها شرکت کردیم و به جز یکی دو وزن که کمتر از حد انتظار ظاهر شدند بقیه بچه ها خوب کارکردند.
رییس فدراسیون تکواندو همچنین در مورد تیم دختران ایران نیز گفت: ما تیم اول دختران را به این مسابقات اعزام کردیم تا هم یک تجربه خوب کسب کنند و هم یک مسابقات تدارکاتی خوبی  برای حضور بهتر و مقتدر تر در مسابقات جهانی پیش رو باشد.
پولادگر در خصوص برنامه های فدراسیون برای پیشرفت و توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: تکواندو از جمله فدراسیون هایی است که در این زمینه بسیار هدفمند و با برنامه حرکت کرده است و فاصله 20 ساله ای که تکواندو بانوان از مردان داشت به جز در رده بزرگسالان که اندکی فاصله دارند جبران و حتی در برخی اوزان رده های سنی بهتر شدند.
وی ادامه داد: امروز ثمره این برنامه ریزی را مشاهده می کنیم و ان شاءالله در مسابقات آینده نیز دختران تکواندوی ایران افتخارات و مدال های رنگارنگی برای کشور به ارمغان می آورند.
رییس فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص پاداش مدال آوران تکواندو در این بازی ها گفت: قرار بود به عنوان پاداش تکواندو کارانی که در مسابقات کشورهای اسلامی مدال طلا می گیرند به سفر کربلای معلی بفرستیم که امروز تصمیم بر این شد تمام مدال آوران را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.