سرپرست فدراسیون ووشو:در گوانگ‌جو به دنبال نتایجی بهتر از دوحه هستیم

سرپرست فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تیم ملی ووشو ایران نایب قهرمانی جهان و مقام دوم و سوم آسیا را در کارنامه خود دارد گفت: در مسابقات آسیایی گوانگ جو چین بهتر از مسابقات آسیایی دوحه قطر نتیجه خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهدی علی‌نژاد تیم ملی افزود: به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی گوانگ جو پس از برگزاری مسابقات انتخابی، به مدت هفت ماه در کشورمان اردو خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: طی این مدت نیز چند دیدار تدارکاتی برگزار می شود ضمن اینکه با چند کشور اروپایی نیز هماهنگی لازم برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی صورت گرفته است و از مربیان ایرانی و چهار مربی از کشور چین استفاده خواهیم کرد.
وی تصریح کرد : در مسابقات جام جهانی سانشو حضوری فعال خواهیم داشت ضمن اینکه در اواخر ماه جاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات جهانی سنگاپور برگزار می شود و سپس از اوایل اردیبهشت سال آینده اردوی تیم ملی جوانان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی جوانان نیز تشکیل می شود.
علی‌نژاد در خصوص بانوان نیز گفت: بانوان در این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارند و مسابقات قهرمانی کشور در این رده از ۲۸ آذر در قزوین آغاز می شود.
وی در خصوص میزبانی شیراز و وضعیت این رشته در فارس گفت: استان فارس در این رشته در کشور در حد متوسط قرار دارد و از میزبانی خوب آنها و اداره کل تربیت بدنی فارس و اعضای هیات ووشو فارس که جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردا نی می نماییم .
سرپرست فدراسیون ووشو از استانهای مازندران، زنجان و چهار محال بختیاری ،اصفهان وخوزستان به عنوان قطب بر تر در بخش های تالو و سانشو نام برد.
وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز از سطح بسیار بالایی برخور دار بود و حذف زود هنگام صحرانشین که نفر دوم مسابقات آسیایی دوحه می باشد به همراه فتحی و چند ورزشکار دیگر که عنوان خوبی در مسابقات کشوری داشتند نشان از کیفیت بالای این مسابقات و آمادگی ورزشکاران شرکت کننده را می داد.
وی گفت : در صورتیکه روند حمایت مالی از این رشته مدال آور به موقع انجام شود می توان امیدوار شد به آنچه شایسته ورزشکاران این رشته در مسابقات جهانی و آسیایی است، دست یابیم.

۲۳ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.