چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛صعود نوشاد به نیمه نهایی با یک نمایش دیدنی

چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛صعود نوشاد به نیمه نهایی با یک نمایش دیدنی
نوشاد عالمیان با غلبه بر پینگ پنگ باز چینی الاصل آذربایجان راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس روی میز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛ عالمیان در مرحله یک چهارم نهایی به صاف ژیانگ یو رفت و توانست این حریف خود را با نتیجه 4- یک شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
تا اواسط ست اول دو حریف تقریبا پایاپای پیش رفتند اما نوشاد خود را به عدد 10 رساند. در ادامه «یو» دو امتیاز گرفت تا جمع امتیازاتش به عدد 8 برسد اما عالمیان با کسب یازدهمین امتیاز ست اول را به سود خود تمام کرد.
در ست دوم این حریف آذری بود که کنترل بازی را در دست گرفت و با عملکرد بهتر ست را با نتیجه 11-8 به سود خود خاتمه داد.
عالمیان و «یو» ست سوم را پایاپای پیش می رفتند و امتیازات تک تک بین دو طرف تقسیم می شد تا اینکه پس از تساوی 7-7 نوشاد دو امتیاز گرفت اما حریف چینی الاصل بازی را به تساوی کشید. دو حریف در امتیاز 10، 11 و 12هم مساوی شدند تا بازی در اوج حساسیت دنبال شود تا اینکه نوشاد با دو امتیاز پیاپی ست را 14-12 به سود خود تمام کرد.
ست چهارم هم مانند ست قبلی پایاپای بود. البته در این ست حریف آذربایجانی یکی، دو بار به داور معترض بود و فشار تماشاگران هم افزایش یافت ولی نوشاد با اینکه 10-6 عقب بود کار را به تساوی کشید و در ادامه دو امتیاز دیگر هم گرفت و 12-10 پیروز این ست شد.
ست پنجم را نوشاد خوب شروع کرد و فاصله مطمئنی هم ایجاد کرد اما در ادامه عنان کار را از دست داد و حتی از حریف عقب افتاد ولی توانست بازی را مساوی کند و بازی مانند ست سوم حساس و فشرده شد تا اینکه در نهایت عالمیان با نتیجه 14-12 به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.