چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛احسانی: شرمنده مردم ایران شدم، ان شاءالله جبران می کنم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛احسانی: شرمنده مردم ایران شدم، ان شاءالله جبران می کنم
سیدحسین احسانی در دیدار فینال وزن منفی 68 کیلو تکواندو در عین شایستگی مغلوب تکواندوکا میزبان شد و به کسب مدال نقره اکتفا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛احسانی در پایان دیدار فینال و پس از دریافت مدال خود گفت: همه کسانی که در سالن بودند شرایط رقابت من با نماینده میزبان و نوع داوری را دیدند.
وی افزود: بین دیدار نیمه نهایی من و فینال اصلا فرصتی نیود و من نتوانستم ریکاوری کنم و از سوی دیگر از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی شدم و مشکلات داوری هم مزید بر علت شد تا مدال طلا از دست من خارج شود.
این تکواندوکای مازندرانی ادامه داد: من در حساسترین لحظات مسابقه 3 امتیاز گرفتم و از حریف پیش افتادم اما نمی دانم چرا این 3 امتیاز را کم کردند و اعتراض ما را هم نپذیرفتند. در ثانیه پایانی هم در حالی دیدارمان مساوی بود یک اخطار بی جهت به من دادند تا بازنده باشم.
احسانی افزود: واقعا داوری دیدار من و حریف آذربایجانی ضعیف بود و با اینکه من از حریفم شناخت خوبی داشتم اما اخطارهای بی موردی که به من دادند و در سوی دیگر اخطارهایی که به حریفم داده نشد سبب گردید من شرمنده مردم کشورم شوم.
این تکواندوکای جوان در پایان گفت: من تلاشم را کردم که با طلا به ایران بازگردم اما نشد و قول می دهم ان شاءالله در میادین آتی این ناکامی را جبران کنم.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.