چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛سرمربی تیم ملی شنا:شناگران ما پس از ده ها سال رکوردهای ملی را تغییر دادند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛سرمربی تیم ملی شنا:شناگران ما پس از ده ها سال رکوردهای ملی را تغییر دادند
کشتکار سرمربی تیم ملی شنای ایران گفت: هنوز با مدال های خوشرنگ فاصله داریم اما شناگران جوان ما پس از ده ها سال در حال تغییر دادن رکوردهای ملی هستند که این بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛ عباسعلی کشتکار در خصوص رقابت شناگران کشورمان در روز پایانی رقابتهای شنای بازیهای کشورهای اسلامی و کسب دو مدال برنز ارزشمند گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم روز آخر برای ما خوب بود و بچه ها رقابت و رکوردهای خوبی را برجای گذاشتند.
وی ادامه داد: امروز در ماده 100 متر آزاد سینا غلامپور شناگر جوان و آینده دار ما در فینال شنای خوبی کرد و ششم شد. به هر حال بچه های جوان ما پس از سالها به مرور دارند رکوردها را جا به جا می کنند که این بسیار ارزشمند است.
کشتکار در مورد مدال برنز تیمی 4 در صد متر گفت: جمال چاوشی فر نفر اول ما بود که در صد متر کرال پشت با زمان 58 ثانیه و 75 صدم ثانیه یکی از شناهای خوبش را انجام داد. آمادگی نسبی او باعث شد مسابقه تیمی ما شکل بهتری پیدا کند.
وی عنوان کرد: نفر دوم ما در رقابت تیمی آریا نسیمی شاد بود که با زمان 1 دقیقه و 4 ثانیه و 6 صدم ثانیه 100 متر قورباغه را طی کرد. مهدی انصاری به عنوان نفر سوم با ثبت زمان 53 ثانیه و 65 صدم در صد متر پروانه توانست اختلافی که با آذربایجان داشتیم را جبران کند.
کشتکار ادامه داد: در صد متر آخر (کرال)سینا غلامپور توانست با 51 ثانیه و 6 صدم ثانیه تیم ما را با اختلاف بسیار کمی از آذربایجان جلو بیاندازد و بدین ترتیب مدال ارزشمند برنز برای کشورمان به دست آمد.
وی همچنین در خصوص مدال برنز مهدی انصاری در 50 متر پروانه گفت: انصاری روز پرکار و خسته کننده ای داشت. او عصر امروز در سه شنای پی در پی( نیمه نهایی و فینال 50 متر پروانه و فینال 4 در صد متر تیمی) شرکت کرد. او توانست در فینال 50 متر پروانه با ثبت زمان 24 ثانیه و 39 صدم ثانیه علاوه بر کاهش رکورد ملی که نزد خودش بود مدال ارزشمند برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
سرمربی تیم ملی شنای کشورمان در پایان گفت: ماحصل 5 روز تلاش اعضای تیم ملی شنا سه مدال ارزشمند برنز بود که امیدوارم با حمایت مسئولان و بسته های حمایتی دائمی شنای ما هر روز به سوی پیشرفت برود.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.