چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛شروع توفانی نابغه چپ دست در رقابت های باکو

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛شروع توفانی نابغه چپ دست در رقابت های باکو
به گزارش خبرنکگار اعزامی به باکو؛
نابغه چپ دست پینگ پنگ ایران چهارمین دوره از بازی های کشورهای اسلامی- باکو را توفانی آغاز کرد. نوشاد عالمیان که 2 دوره حضور درالمپیک(2012 لندن و 2016 ریو) را در کارنامه دارد عصر امروز در یک بازی کاملا یکطرفه رامیز محمد را شکست داد. او درحالی موفق شد نماینده کشور پاکستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرده و در جمع 8 بازیکن برتر مسابقات قرار بگیرد که پیش از این در دور اول مسابقات استراحت داشت. نوشاد اما در دومین بازی کار چندان راحتی مقابل بازیکن چینی الاصل تیم ملی آذربایجان ندارد.
گفتنی است در اولین روز از رقابت های تنیس روی میز باکو، ایران در بخش انفرادی 4 نماینده داشت. ندا شهسواری، مریم صامت، نوشاد و نیما عالمیان ملی پوشان کشورمان در این بخش بودند که هر 4 نفر ضمن شکست رقبای خود با نتیجه مشابه 4 بر صفر به دور بعدی رقابت ها راه یافتند.
فردا و در دومین روز از رقابت های بخش انفرادی مریم صامت ساعت 10صبح به مصاف حریفی از کشور میزبان می رود. صامت مقابل نفر دوم تیم ملی آذربایجان که در واقع یک بازیکن چینی الاصل است، کار سختی پیش رو خواهد داشت. نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان خواهد بود که ساعت 17 به مصاف حریفی از ترکیه می رود. نوشاد هم ساعت 19 با نماینده کشور میزبان دیدار می کند.
رقابت های تیمی از 20 می آغاز شده و در اولین گام تیم ملی بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری و صبا صفری(ذخیره) ساعت 16:30 به مصاف گینه نو می رود.
21 می نیز نیما و نوشاد عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان(ذخیره) هم در قالب تیم ملی مردان ایران در بخش تیمی ساعت 12:30 دقیقه با نماینده برنده بازی پاکستان و عربستان دیدار خواهند کرد.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.