چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛رضوانی:نایب قهرمانی قهرمانانه واترپلوییست ها بسیار ارزشمند بود/ به آینده این تیم خیلی امیدوارم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛رضوانی:نایب قهرمانی قهرمانانه واترپلوییست ها بسیار ارزشمند بود/ به آینده این تیم خیلی امیدوارم

به گزارش خبرنگار اعزامی به باگو گفت:رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو کشورمان بعد  از نایب قهرمانی تیمش در مسابقات شنای بازیهای همبستکی کشورهای اسلامی گفت: وقتی شرایط حمایتی از تیم ایران را با تیمهای شرکت کننده در این دوره از بازیها مقایسه می کنم به داشتن چنین شیرمردانی که این کار بزرگ را رقم زدند افتخار می کنم.
تیم آذربایجان دو بازیکن روس و صرب در اختیار داشت و تیم ترکیه نیز جزو برترین تیمهای اروپاست همگی از بهترین امکانات شرایط و تجهیزات برخوردارند و به هیچ عموان قابل مقایسه با شرایط ما که حتی ١ استخر از خودمان نداریم نیست.
وی ادامه داد: شکست آذربایجان برایم قابل پیش بینی بود اما فکرش را هم نمی کردم مقابل ترکیه این نتیجه خوب را بتوانند رقم بزنند.ملی پوشان واترپلو در این دیدار بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شدند و نشان دادند که حرفهای زیادی برای گفتن در آینده دارند. به تک تک آنها تبریک می گویم.
وی با تاکید بر این موضوع که این نایب قهرمانی بسیار قهرمانانه بود اظهار داشت: ما نه تنها به ترکیه نباختیم بلکه علیرغم نداشتن دو سانترفوروارد توانستیم با این تین قدرتمند ٩ بر ٩ مساوی کنیم. از دست دادن مدال طلا هم به دلیل تفاضل گلمان مقابل تیم سوم بود که باور کنید هیچ چیزی از ارزشهای این تیم غیرتمند کم نمی کند.
رضوانی در پایان گفت: ازمسئولین ورزش کشور تقاضا دارم این بچه ها توانا و مستعد را باور و حمایت کنند. من قول می دهم با حمایت حداقلی این تیم در بازیهای آسیایی ٢٠١٨ می تواند روی سکو باشد.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.