دکتر سعیدلو درنشست عملکرد فدراسیون بوکس:منتظر شکوفا یی بوکس هستیم

معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت :با کسب مدال های رنگارنگ منتظر شکوفایی بوکس در سال 1389 هستیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،دکتر علی سعیدلو در نشست بررسی عملکرد فدراسیون بوکس که شب گذشته در سازمان تربیت بدنی برگزار شد،اظهار داشت :برای شکوفایی جوانان کشورمان در عرصه های بین المللی باید بستر های مناسب را فراهم کنیم.
رییس سازمان تربیت بدنی خطاب به مسئولان ورزش گفت: بااستفاده از متخصصان،صاحبان اندیشه ودانشگاهیان مشکلات و آسیب های جدی ورزش را بررسی و در جهت رفع آن تلاش کنید.
وی افزود :همه باید توجه داشته باشیم که برای ایران اسلامی کار کنیم، پس عدالت راسر لوحه کار خود قرار داده و در تمام زمینه ها مخصوصاانتخاب اعضای تیم ملی این موضوع را به نحوه شایسته ای رعایت نماییم تا بهترین ها رادر هر رشته ورزشی داشته باشیم.
دکتر سعیدلوبااشاره به برخی از مشکلات دررشته بوکس یادآور شد :تاکتیک وتکنیک های روز دنیا را به صورت علمی به تیم ملی بوکس تزریق کنیم وبااطلاع رسانی مناسب جوانان عاشق این ورزش هیجان انگیز را جذب تااز پتانسیل های موجود بهترین بهره را ببریم.
وی افزود: به جزء4 پایگاهی که در استان های کرمانشاه،لرستان ،خوزستان وشمال کشورقرار دارد، به فکر ایجاد پایگاه جدید باشیم.
معاون رییس جمهورورییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای موفقیت در ورزش یادآوری کرد :باید صحبت های رهبرانقلاب سرلوحه کار تمام خدمت گزاران به ورزش باشد، ایشان بارها به اهمیت ورزش و راه های موفقیت در آن اشاره کردند که اگرمسئولان ورزش کشور به آنها عمل کنند شاهد موفقیت های مهمی در عرصه های ورزشی خواهیم بود.
دکتر سعیدلو خاطرنشان کرد :مسئولان سازمان تربیت بدنی معتقدهستند،این پتانسیل در فدراسیون بوکس وجود دارد تاباکسب مدال های رنگارنگ و کسب سهمیه های المپیک و مسابقات برون مرزی، در سال 1389 شاهد شکوفایی این ورزش باشیم .
دکتر سعید لو در پایان اظهار داشت:سازمان تربیت بدنی نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی دارد،با کمک به فدراسیون برای برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا وسایر مسابقات امیدوارم شاهد شکوفایی بیشتر این رشتهباشیم.
پیش از صحبت های دکتر سعید لو، مسئولان فدراسیون بوکس گزارشی از برنامه ها و عملکرد خود ارائه دادند.
لازم به ذکر است ،در این جلسه افشارزاده،سجادی ،سراجی ،قاسمی،رغبتی ،عالمی ومسئولان فدراسیون بوکس حضور داشتند.

۲۲ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.