چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تمهیدات انجام شده برای رای گیری از اعضای کاروان ایران

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تمهیدات انجام شده برای رای گیری از اعضای کاروان ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛ جواد جهانگیرزاده که امروز سه شنبه برای تماشای رقابت های دو ومیدانی بازی های کشورهای اسلامی به ورزشگاه المپیک باکو آمده بود، در مورد تمهیدات اندیشیده شده برای رای گیری از اعضای کاروان ورزش ایران در روز انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.
وی گفت: به دنبال این بودیم تا بتوانیم صندوق رای گیری در دهکده ورزشکاران مستقر کنیم اما نتوانستیم در این مورد به نتیجه و جمع بندی برسیم.
سفیر ایران در آذربایجان تصریح کرد: طی صحبت ها و رایزنی های انجام شده به این جمع بندی رسیدیم که ورزشکاران و دیگر اعضای کاروان ایران برای رای گیری به محل ساختمان شماره ٢ سفارت که محل رای گیری از دیگر ایرانی های باکو است، بیایند.
جهانگیرزاده تاکید کرد: قرار است هر دو ساعت یکبار یک دستگاه اتوبوس از محل دهکده به سمت ساختمان شماره ٢ سفارت ایران حرکت داشته باشد تا اعضای کاروان ایران با استفاده از آن به محل رای گیری بیایند.
سفیر ایران در آذربایجان همچنین در مورد زمان آغاز و اتمام رای گیری برای اعضای کاروان ایران در باکو گفت: زمان انتخابات در باکو طبق مصوبه ستاد انتخابات و همزمان با ایران از ٨ صبح آغاز می شود و تا زمانی ادامه خواهد داشت که رای گیری در ایران انجام می شود.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.