چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛سینا غلامپور: رقبا سر سخت هستند اما من هم با قدرت شنا می کنم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛سینا غلامپور: رقبا سر سخت هستند اما من هم با قدرت شنا می کنم
شناگر نیشابوری تیم ملی کشورمان گفت: همه تیمها با قدرت ظاهر شدند و رقبا بسیار سرسخت هستند اما من هم با قدرت و تمام تلاشم شنا می کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛سینا غلامپور شناگر جوان و  نیشابوری کشورمان که صبح امروز به عنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی ماده 100 متر کرال سینه راه یافت در خصوص سطح این مسابقات گفت:  سومین مسابقات خارجی است که در آن شرکت می کنم و تجربه کمی دارم اما در مقابل رقبای من بسیار با تجربه هستند. سطح مسابقات بالا است و همه تیم ها با قدرت حضور پیدا کرده اند.
وی با بیان اینکه بهترین رکوردش در این ماده 51 ثانیه و 63 صدم ثانیه است اظهار داشت: امروز نتوانستم این رکورد را تکرار کنم و با 30 صدم بیشتر به نیمه نهایی راه پیدا کردم اما امیدوارم بتوانم در نیمه نهایی رکورد ایران را جا به جا کنم.
غلامپور در خصوص اینکه آیا در نیمه نهایی هم  می تواند به عنوان نفر اول باشد یا خیر گفت: رقبا بسیار سرسخت و با تجربه هستند و در این مرحله رکورد اصلی خود را نزدند اما من هم با قدرت و تلاش زیاد سعی می کنم امروز عصر با یک رکورد خوب به فینال برسم.
وی در پایان گفت: این دوره از بازی های کشورهای اسلامی تجربه بسیار خوبی بود. من و همه بچه های تیم تمام تلاشمان را برای افتخار ایران انجام خواهیم داد.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.