چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی/ صعود والیبالیست های جوان ایران به دور دوم رقابت های باکو

چهارمین دوره بازیهای همبستگی  کشورهای اسلامی/ صعود والیبالیست های جوان ایران به دور دوم رقابت های باکو
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در بازی های کشوری های اسلامی با نتیجه 3 بر صفر بردی قاطعانه مقابل مراکش رسید. بازیکنان جوان عطایی ست اول این بازی را با نتیجه 25بر 15 به پیروزی رسیدند و ست های دوم و سوم را هم با نتایج 25 بر 23 و 25 و 11 به سود خود خاتمه دادند.


به گزارشخبرنگار اعزامی از باکو ؛والیبالست های جوان کشورمان که پیش از این 2 پیروزی ارزشمند مقابل عربستان(با نتیجه 3بر صفر) و قطر(با نتیجه 3بر صفر) در کارنامه داشتند درحالی در سومین رقابت یک برد شیرین دیگر کسب کردند که با ثبت این نتیجه، صعودشان به مرحله دوم رقابت ها قطعی شد. ایران درصورت کسب پیروزی در آخرین دیدار خود مقابل الجرایز، صدرنشین گروه دوم خواهد شد.
این دیدار درحالی برگزار شد که تعداد زیادی از ایرانیان مقیم باکو با حضور در سالن کریستال هال به تشویق والیبالیست های کشورمان پرداختند. محمدرضا نجفی مسئول دیپلماسی عمومی و رسانه ای سفارت ایران در عربستان به همراه افرادی از وابستگی نظامی و چند کارمند سفارت، تماشاگران ویژه این دیدار بودند. گفتنی است با هماهنگی صورت گرفته توسط نجفی، تعدادی از دانش آموزان پایه سوم، پنجم و ششم ابتدایی مجتمع ولیعصر باکو علی رغم همزمانی بازی ایران با ساعت درسی شان، به سالن مسابقات آمدند و به گرمی تیم ملی کشورمان را مورد تشویق قرار دادند. طبق هماهنگی صورت گرفته بین سفارت ایران در باکو و کمیته ملی المپیک کشورمان تماشاگران حاضر، برای دیدن این بازی بلیت رایگان دریافت کردند.
مسابقات والیبال مردان بازی های کشورهای اسلامی با حضور 10 کشور درحال برگزاری است. تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در گروه دوم رقابت ها با تیم های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش همگروه است. در گروه یک هم تیم های جمهوری آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان و افغانستان حضور دارند.
جواد کریمی، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، اکبر ولایی، میربابک موسوی گرگری، علی اصغر مجرد، طیب عینی ثمرین، توحید صمدی، اسماعیل طالبی، بیژن براتی طرقی، رسول آقچه لی، محمود رسولی و پوریا یلی 14 بازیکن تیم ملی جوانان ایران در رقابت های باکو هستند.
اکبر محمدی(سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (فیزیوتراپ) و محمود محمدی(ماساژور) کادر فنی تیم ملی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.
شاگردان عطایی بعد از یک روز استراحت، 27 اردیبهشت در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف الجزایر می رود.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.