چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛عسگری: کسی باور نمی‌کرد مدال بگیرم/ رکوردهایم از تمرینات بیشتر بود

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛عسگری: کسی باور نمی‌کرد مدال بگیرم/ رکوردهایم از تمرینات بیشتر بود
سطح مسابقات سنگین بود چرا که دو نفر از مدال داران المپیک در این رقابت حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو،  مجید عسگری پس از کسب مدال نقره در دسته ۶۹ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات سنگین بود چرا که دو نفر از مدال داران المپیک در این رقابت حضور داشتند. وزن شلوغی بود و هیچکس باور نمی‌کرد که بتوانم در چنین شرایطی مدال بگیرم. حتی یک برنز هم برای من کافی به نظر می رسید اما خوشحالم که تلاش کردم و توانستم که با افزایش رکوردهای تمرینی ام مدال نقره بگیرم.
وی درباره رکوردهایش گفت: جالب است که بدانید وزنه‌هایی را که امروز زدم، حتی در تمرینات هم نزده بودم. رکورد یکضربم ۳ کیلو و دوضربم یک کیلو بیشتر از رکورد تمرینات بود. در چند ماه اخیر تمرینات خوبی داشتم و هدفم ثبت یک رکورد خوب بود که خوشبختانه محقق شد.
نایب قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی درباره شکل انتخاب وزنه‌ها گفت: تاکتیکم این بود که برای یکضرب پا به پای رقبا پیش بیایم و فاصله را کم کنم تا بتوانم در دوضرب آنها را بگیرم و بر همین اساس جلو رفتم. در سومین حرکت دوضرب نیز ریسک کردم چون مدال نقره‌ام قطعی بود و از همین رو به مدال طلا حمله کردم که متاسفانه نشد چون از رکوردم ۱۰ کیلو بیشتر بود.
وی درباره برنامه آتی‌اش گفت: این نخستین مسابقه من در وزن جدید بود و خوشحالم که موفق بودم و می تواند یک استارت خوب برای کسب مدال‌های بهتر در این وزن باشد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.