چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛استقبال رییس کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته در فرودگاه امام خمینی(ره)

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛استقبال رییس کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته در فرودگاه امام خمینی(ره)
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از تیم ملی کاراته مردان و زنان بازگشته از چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم های ملی کاراته مردان و زنان کشورمان که در این بازیها موفق به کسب 2طلا،یک نقره و 5 برنز شده بودند از سوی تشریفات کمیته ملی المپیک با گل و شیرینی مورد استقبال قرار گرفتند.
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از تیم ملی کاراته کشورمان ضمن خسته نباشید به نفرات اعزامی به این بازیها ابراز داشت:کاراته کاران کشورمان بخوبی توانستند در این بازیها قدرت خود را بنمایش بگذارند و بخصوص در بخش بانوان با کسب مدالهای متعدد توانمندی ورزش بانوان کشورمان را به رخ دیگر کشورهای اسلامی کشانده و دل مردم کشورمان را شاد کنند.
وی خاطر نشان کرد: حضور کاراته در المپیک 2020 فرصتی است تا مسئولان، مربیان و قهرمانان این رشته بتوانند قدرت خود را با مدال آوری در توکیو به رخ جهانیان بکشانند و آنرا بعنوان پنجمین رشته مدال آوردرالمپیک برای ورزش کشورمان مطرح کنند.
هاشمی در خاتمه ضمن قدر دانی از مسئولین،کادرفنی و ملی پوشان کاراته ابراز امیدواری کرد کاراته کاران کشورمان در بازیهای آسیایی سال آینده که در اندونزی برگزار می شود با مدال آوری خود در دو بخش مردان و زنان نقش بسزایی در ارتقا کشورمان در این رقابتها داشته باشند.
گفتنی است در چهارمین دور بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب 2 طلا1نقره و 5برنز توسط نسرین دوستی کومیته  طلا، سجاد گنج زاده کومیته  طلا،رزیتا علیپور کومیته نقره، امیر مهدیزاده کومیته  برنز،طراوات خاکسار کومیته برنز،محدثه آقایی کومیته برنز،ابولفضل شهر جردی کاتا برنز ومهسا افسانه کاتا برنز شد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.