چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛بانوان تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛بانوان تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندو چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار و هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا (سه شنبه) به مدت سه روز در سالن "باکو" آذربایجان برگزار خواهد شد.
فاطمه مداحی، ناهید کیانی و طیبه پارسا فردا (سه شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند. سودابه پورصادقی، پریسا جوادی و اکرم خدابنده نمایندگان روز دوم و حنانه همتی و ملیکا میرحسینی هوگوپوشان کشورمان در روز پایانی این بازی‌ها هستند.
فاطمه مداحی تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم کشورمان در دور نخست با «روکیه ایلدیرم» از ترکیه دیدار می‌کند، تکواندوکاری که در کارنامه ورزشی او برنز قهرمانی جهان، برنز گرندپری، طلا و برنز قهرمانی اروپا به چشم می‌خورد. سپس در صورت پیروزی به یکی از نمایندگان تونس، اندونزی و مراکش را پیش رو دارد.
در وزن 49- کیلوگرم سودابه پورصادقی در نخستین مبارزه می‌بایست «هدی اوآلی» از مراکش را پیش رو دارد، سپس باید به مصاف برنده دیدار عمان، فلسطین یا آذربایجان برود.
در وزن 53- کیلوگرم، ناهید کیانی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2016 در اولین مبارزه باید به مصاف «تالین هامیدی» از اردن دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا برود. ناهید در صورت پیروزی رو در روی «رهما بن علی» تکواندوکار تونسی که 3 مدال نقره قهرمانی آفریقا و یک برنز قهرمانی جهان نوجوانان را در کارنامه دارد، قرا می‌گیرد و با پیروزی مقابل این هوگوپوش می‌تواند به مرحله فینال راه پیدا کند.
طیبه پارسا تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در اولین پیکار باید «زریا کاسیموا» از ازبکستان را از پیش رو بردارد و در صورت راهیابی به مرحله بعد باید با برنده دیدار پاکستان و آذربایجان دیدار کند.
در وزن 62- کیلوگرم حنانه همتی ابتدا باید «شاهد ترمان» دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا از اردن را شکست داده و پس از آن رو در روی یکی از تکواندوکاران چاد، اندونزی و ترکیه قرار بگیرد.
پریسا جوادی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم کشورمان دانده مدال برنز قهرمانی جهان و قهرمانی آسی نوجوانان دور اول با «فریدا عزیزوا» از آذربایجان مبارزه دارد، هوگوپوشی که در کارنامه او برنز قهرمانی جهان،‌ طلا، نقره و برنز قهرمانی اروپا، 3 مدال برنز گرندپری و یک مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان به چشم می‌خورد. سپس باید برنده دو دیدار پاکستان و ازبکستان را شکست دهد که در این صورت مدال نقره خود را قطعی می‌کند.
در وزن 73- کیلوگرم ملیکا میرحسینی ابتدا باید «چایمائی کریم» نماینده مراکشی را از پیش رو بردارد و سپس با «کانسل دنیز» از پاکستان مبارزه کند.
اما اکرم خدابنده (73+ کیلوگرم) نماینده سنگین وزن کشورمان پس از یک‌دور استراحت باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و تاجیکستان برود.
گفتنی است؛ رقابت‌های تکواندو از فردا (سه شنبه) آغاز و روز پنجشنبه (29 اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسید.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.