جهت کسب میزبانی المپیک 2024؛رییس جمهور فرانسه با توماس باخ گفتگو کرد

جهت کسب میزبانی المپیک 2024؛رییس جمهور فرانسه با توماس باخ گفتگو کرد
امانوئل ماکرون رییس جمهور جدید فرانسه با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ماکرون در این گفتگو تاکید کرد که به طور قعط از کاندیداتوری پاریس برای برگزاری میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 حمایت قاطع می کند. کمیته بازیهای پاریس 2024 امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رییس جمهور ماکرون ضمن اعلام علاقمندی اش به میزبانی این بازیها، بر تعهد دیرینه فرانسه نسبت به اصول جنبش المپیک تاکید کرد.

رییس جمهور 39 ساله و جدید فرانسه در این گفتگوی تلفنی از تمایل خود برای دیدار با اعضای کمیسیون ارزیابی کمیته بین المللی المپیک خبر داد. قرار است این دیدار در موزه «قصر کوچک» در شانزه لیزه پاریس برگزار شود.

کانال خبری BFM گزارش داد نیکولاس سارکوزی رییس جمهور اسبق فرانسه نیز قرار است در این جلسه شرکت کند. «تونی استانگوت» معاون کمیته بازیهای پاریس 2024 به این شبکه خبری گفت:ماکرون از همان شروع کار حمایت خود را از میزبانی پاریس اعلام کرده است.

وی گفت: رییس جمهور همیشه علاقه شدید خود را به برنامه های ما نشان داده و اکنون فرصتی برای فراهم شدن شرایط میزبانی پاریس مهیا شده است. ما خوشحالیم که ماکرون پیش از مراسم تحلیفش این فرصت را مهیا کرد تا با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک گفتگو کرده و حمایت خود را از میزبانی کشورمان اعلام کند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.