چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افسانه: از خودم توقع طلا داشتم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛افسانه: از خودم توقع طلا داشتم
توقع من از خودم کسب مدال طلا بوذ اما در این مسابقه فهمیدم طی مدتی که در کوران رقابتهای تدارکاتی نبودم حریفانم چقدر به لحاظ شناخته شدن توسط داوران و قرار گرفتن در کوران مسابقات از من جلو افتاده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛مهسا افسانه ملی پوش کاتای ایران بعد از کسب مدال برنز در بازی های کشورهای اسلامی- باکو گفت: در دور اول رقابتها با قرعه استراحت داشتم و در دور دوم به حریف مصری باختم. به شخصه معتقدم باخت مقابل حریف مصری نباید رقم می خورد.

او که مدال طلای سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی- اندونزی را در کارنامه دارد در تشریح علت تبدیل شدن مدال طلایش به برنز در چهارمین دوره کشورهای اسلامی گفت: 3 سال است که به هیچ بازی تدارکاتی اعزام نشده ام. فدراسیون قبلی در حق کاراته و بخصوص کاتا کوتاهی کرد و حتی کاتای ایران را به صفر رساند.

افسانه با اشاره به این که طی این 3 سال حریفانش مدام در بازی های تدارکاتی حضور داشتند افزود: طی مدتی که من در مسابقات حضور نداشتم، حریفانم از کشورهای مالزی، اندونزی، ترکیه و مصر در دید داوران بودند و به خوبی شناخته شدند.اما من در این مدت فقط تمرین می کردم و بدون حضور در بازی تدارکاتی، وارد مسابقات می شدم.

او با ابراز امیدواری از تغییرات در راس فدراسیون گفت: امیدوارم با حضور فرجی در راس فدراسیون کاراته، موضوع عدم اعزام به رقابت های تدارکاتی تمام شود.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.