غلامرضا محمدی :رقابت‌های جام جهانی مسابقه انتخابی ندارد

غلامرضا محمدی :رقابت‌های جام جهانی مسابقه انتخابی ندارد
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه‌های آتی تیم ملی بزودی و پس از برگزاری نشست با رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ضمن با بیان این مطلب افزود: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اولین برنامه ما برگزاری رقابت‌های انتخابی جام تختی طی روزهای7 تا 9 بهمن ماه است.
وی ادامه داد: پس از آن برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در اواخر بهمن‌ماه را پیش رو داریم که بر اساس سهمیه‌هایی که مشخص می‌شود،  نفرات حائز شرایط، در این مسابقات شرکت می‌کنند.
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: همچنین تیم منتخبی از رقابت‌های قهرماین کشور نیز در بهمن ماه به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شوند که به زودی پس از برگزاری جلسه‌ای، اسامی نفرات واجد شرایط اعلام می‌شود که ما حضور در جام یاشاردوغو ترکیه را بعنوان یک جام معتبر به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده‌ایم.
دارنده دو مدال برنز جهان تأکید کرد: برنامه اصلی ما در سال جاری حضور در رقابت‌های جام جهانی روسیه در اواسط اسفندماه است که ما با بررسی عملکرد کشتی‌گیران در رقابت‌ةای قهرمانی کشور، لیگ انتخابی جام تختی، تورنمنت جام یاشاردوغو و جام تختی با تیمی از نفرات با تجربه و جوان بدون برگزاری مسابقه انتخابی راهی این رقابت‌ها می‌شویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده کار بسیار سختی را پیش رو داریم، حضور در رقابت‌های جهانی روسیه و بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو دو میدان مهم برای ما است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب در پایان این دو رقابت پیام‌آور شادی برای مردم ایران باشیم.

۲۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.