چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛درخشان: بازی‌های اسلامی در حد یک گرندپری بود

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛درخشان: بازی‌های اسلامی در حد یک گرندپری بود
ما پتانسیل داریم و از استعدادهای خوبی بهره می‌بریم و باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم و با برنامه ریزی مدون رو به جلو حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو پس از  پس از قهرمانی ملایی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: سطح این دوره از مسابقات جودو کشورهای اسلامی بد خوب بود. حضور آذربایجان با تمام قوا و ستاره‌هایش و کشورهایی نظیر ترکیه، الجزایر و ازبکستان با نفرات اصلی سبب شد بود تا کیفیت مسابقات بالا برود البته نه در حد رقابت‌های جهانی اما در اندازه یک رقابت گرندپری می‌توان آن را دانست.
وی درباره عملکرد تیم دونفره ایران گفت: از عملکرد تیم دونفره جودو راضی‌ام. خجسته با توجه به جوانی‌اش تلاش خود را کرد و در مسابقه‌ای که باخت، حریفش از او بهتر بود. ملایی هم که در حد انتظار بود و با قاطعیت قهرمان شد. دو مدال برای تیم دونفره راضی‌کننده است.
وی در پایان اظهار داشت: موفقیت در این مسابقات نباید ما را مغرور کند. این موفقیت باید تا بازی‌های آسیایی جاکارتا و سپس المپیک ادامه پیدا کند. در این مسیر باید با برنامه‌ریزی خوب جلو برویم و خوش‌خیال نباشیم.
درخشان در خاتمه ابراز داشت:پیشرفت ما محسوس است. ما پتانسیل داریم و از استعدادهای خوبی بهره می‌بریم و باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم و با برنامه ریزی مدون رو به جلو حرکت کنیم.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.