چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛مربی تیم ملی شنا: انصاری اولین ایرانی است که 100 متر پروانه را زیر 55 ثانیه شنا می کند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛مربی تیم ملی شنا: انصاری اولین ایرانی است که 100 متر پروانه را زیر 55 ثانیه شنا می کند
کار بچه های ما در مجموع خوب بود و ما توانستیم در دو فینال حضور داشته باشیم و امروز هم جمال چاوشی فر به فینال 100 متر کرال پشت راه یافت که این فینال فردا بعدازظهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛خشایار حضرتی مربی تیم ملی شناگفت:انصاری دیروز رکورد بهتری زد ولی امروز در برگشت مقداری دچار مشکل شد. به نظر من اگر یکبار دیگر این مسیر را شنا کند رکورد بهتری کسب می کند.
وی تصریح کرد: به هر حال مهدی انصاری تلاشش را کرد و رکورد خیلی خوبی ثبت کرد و توانست اولین ایرانی باشد که 100 متر پروانه را زیر 55 ثانیه طی می کند.
حضرتی همچنین در خصوص هفتم شدن آریا نسیمی شاد در فینال 200 متر قورباغه گفت: آریا مقداری از رکوردش فاصله داشت و این هم به خاطر مصدومیتی بود که به تازگی رفع شده, او شنای نسبتا خوبی کرد و امیدواریم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.