چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛ملایی: به مدال‌های بیشتر فکر می‌کنم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛ملایی: به مدال‌های بیشتر فکر می‌کنم
مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود چرا که کشورهای آسیای میانه تقریبا با نفرات اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

گزارش خبرنگار اعزامی به باکو؛سعید ملایی پس از قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی و کسب مدال طلا اظهار داشت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود چرا که کشورهای آسیای میانه تقریبا با نفرات اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و مدال می‌خواستند از همین رو خوشحالم که توانستم مدال طلا بگیرم و آن را به ملت ایران تقدیم می‌کنم.
وی در ادامه افزود: حریف دوم از قرقیزستان دشوارترین حریف من به شمار می‌رفت چون روسی الاصل بود و رقبای قبلی را ایپون کرده بود. واقعیت این است که حریف فینالم راحت تر بود.
جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم ایران درباره مسابقه فینال گفت: رقیب من ترکیه‌ای بود و حمایت سالن را داشت و در نیمه نهایی جودوکار ازبکی را شکست داده بود. هدفم در درجه نخست این بود که بتوانم مسابقه را مدیریت کرده و حریف را کنترل کنم. از سبک مبارزه او کاملا آنالیز داشتم به ضربه فنی فکر نمی‌کردم و مهمترین برنامه من بردن وی بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت توانستم با یک فن بدل حریف را ایپون کنم.
ملایی در پایان درباره برنامه آینده‌اش اظهار داشت: جودو بعد از چند سال نابسامانی به ثبات رسیده و همین سبب شده تا ما برنامه‌ریزی داشته باشیم. با ادامه این روند به افق‌های دورتر و مدال‌های بهتر و بیشتر می‌اندیشم.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.