چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ اذرپی : حق میزبانی ما را از مدال نقره محروم کرد/ هر سه ژیمناست ما شانس مدال آوری دارند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ اذرپی : حق میزبانی ما را از مدال نقره محروم کرد/ هر سه ژیمناست ما شانس مدال آوری دارند
سر مربی تیم ژیمناستیک کشورمان پس از کسب مدال برنز تیمی، توانایی ژیماست ها را در کسب مدال خوب ارزیابی کرد .


به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو  .؛ محمد آذرپی، سرمربی تیم ژیمناستیک کشورمان، در خصوص این افتخار باارزش گفت: ما تیم خوبی داشتیم و تقریبا می توانستیم دوم شویم اما به هر حال باید حق میزبانی رعایت شود و این عنوان به آذربایجان رسید تا بچه های ما با کسب 4/152 امتیاز به مدال برنز بسنده کنند.
وی افزود: به نظر من تیم ما در این رقابت ها نتیجه قابل قبولی به دست آورد و اکنون هر سه ژیمناست ما در اسباب مختلف بخش انفرادی فینالیست هستند و بی حرف پیش در دو یا سه وسیله شانس مدال آوری داریم.
آذرپی در خصوص عملکرد ملی پوشان کشورمان گفت: از سعیدرضا کیخا رضایت دارم و اگر او در رقابت های فردا مانند امروز ظاهر شود کسب مدال طلا برایش در خرک حلقه دور از دسترس نخواهد بود. سامان مدنی هم قبل از بازی ها به من قول داده بود در این رقابت ها درخشان ظاهر شود که همین طور هم شدو با اینکه سن زیادی ندارد ولی مقابل بزرگان کم نیاورد و به قولش وفا کرد. اما از هادی خناری نژاد انتظار بیشتری می رفت و تاکنون او را در هیچ مسابقانی اینچنین ندیده بودم. البته لغزش برای قهرمان المپیک هم پیش می آید و اگر هادی در رقابت های زمینی خراب نمی کرد حتی می توانست به مدال این بخش دست یابد و امتیازات تیمی ما را هم بهبود ببخشد.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.