دبیر کل کمیته ملی المپیک : آموزش کار بسیار اساسی در تمامی رشته هاست

دبیر کل کمیته ملی المپیک : آموزش کار بسیار اساسی در تمامی رشته هاست
در تمامی رشته های ورزشی با فقر نیروی انسانی آشنا به آمادگی جسمانی روبرو هستیم.

 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری آکادمی ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره تربیت مربی بدنساز ادامه داد: مربیان ما در تدریس تکنیک و تاکتیک خوب عمل می کنند اما متاسفانه از لحاظ آماده سازی تیمها در آمادگی جسمانی ضعیف هستند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: برای اینکه دانشمان با افق علم روز دنیا یکی شود باید تلاش کنیم تا به آگاهی ها و یافته های روز جهان دست پیدا کنیم و ما برگزاری این دوره از کلاسها سعی داریم که آموزش را در سطح عالی پیش ببریم.
افشارزاده در ادامه ضمن بیان این مطلب که این رشته علم بسیار پیچیده ای است گفت: این علم بسیار گسترده است و شما باید از دوره ها کمال استفاده را ببرید و حضور در این دوره یک موقعیت استثنایی است چرا که هر چقدر معلم و مربی علمش بیشتر باشد در تدریس مسلط تر خواهد بود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان خاطر نشان کرد: اگر روزی ورزشکار احساس کند که با قهرمان شدنش شخصیتش بالا می رود کاملا در اشتباه است. متاسفانه امروزه این امر در بعضی از رشته های ورزشی دیده می شود.
افشارزاده ادامه داد: شما مربیان سعی کنید علمتان را بالا ببرید تا ورزشکار از شما تبعیت کند و ورزشکار به خاطر قهرمان بودنش به شما حکومت نکند.
در ادامه این مراسم دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت: ما براساس نیاز ورزش قهرمانی در برخی منابع انسانی و تخصص های مقفور مانده نسبت به برنامه ریزی دوره های تخصصی همانند تربیت مربی ذهنی، مربی بدنساز، ماساژور ورزشی، مدیر رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی و کارشناس تغذیه ورزشی اقدام کردیم.
وی افزود: تفاوت این دوره با دوره های قبل درکیفیت برگزاری آنها می باشد. تمامی شرکت کنندگان در این کلاسها از فدراسیونهای ورزشی بوده که همگی در آزمونهای تئوری و عملی شرکت کردند.
رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک خاطر نشان کرد: طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علمی کاربردی از سال آینده این رشته ها بصورت پودمانی برگزار شده و منتهی به مدرک دانشگاهی خواهد شد.
شایان ذکر است هفتمین دوره تربیت مربی بدنساز از 21 آذرماه الی سوم دیماه با حضور 30 نفر شرکت کننده منتخب از 16 فدراسیون ورزشی برگزار می شود .

۲۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.