نسیمی شاد: مدال برنز و رکورد شکنی ملی شناگران ایرانی دستاورد خوبی است

نسیمی شاد: مدال برنز و رکورد شکنی ملی شناگران ایرانی دستاورد خوبی است
شناگر 18 ساله تیم ملی شنای ایران گفت: بچه های شنای ایران تا امروز خیلی خوب عمل کردند و مدال برنز تیمی 4 در صد متر آزاد و رکورد شکنی ملی مهدی انصاری از نتایج قابل توجه شناگران ایران در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو ؛آریا نسیمی شاد پس از راهیابی به فینال شنای ماده 200 متر قورباغه چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: در این دو روز تلاش خودم را کردم تا بهترین زمان را به ثبت برسانم. دیروز در ماده 50 متر پروانه به فینال رسیدم اما در فینال هشتم شدم. امروز هم به عنوان نفر هفتم راهی فینال 200 متر قورباغه شدم که امیدوارم باتوجه به رقبای قوی نتیجه خوبی در فینال که عصر برگزار می شود بگیرم.
وی ادامه داد: شناگران ایران تا امروز نتایج خیلی خوبی گرفتند و به مدال برنز تیمی 4 در صد متر آزاد رسیدند و همچنین مهدی انصاری توانست با شکستن رکورد ملی  100 پروانه به عنوان نفر سوم راهی فینال شود که این نتایج برای شنای ایران قابل توجه است.

شناگران ایران عصر امروز در سه ماده حضور خواهند داشت.
آریا نسیمی شاد در فینال 200 متر قورباغه, مهدی انصاری در فینال 100 متر پروانه و جمال چاووشی در مقدماتی 100متر کرال پشت عصر امروز به رقابت با حریفان خود می پردازند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.