چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ صعود تیم های ایران به نیمه نهایی مسابقات میکس ١٠ متر تفنگ بادی/ جدال رو در روی ایرانی ها برای فینال

چهارمین دوره بازیهای همبستگی  کشورهای اسلامی ؛ صعود تیم های ایران به نیمه نهایی مسابقات میکس ١٠ متر تفنگ بادی/ جدال رو در روی ایرانی ها برای فینال
تیم تیراندازی میکس 10 متر تفنگ بادی کشورمان به نیمه نهایی مسابقات راه یافت .

 

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو ، مسابقات تیراندازی چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های میکس ١٠ متر تفنگ بادی پیگیری شد.

ترکیب حسین باقری و نرجس امام قلی نژاد همراه با پوریا نوروزیان و نجمه خدمتی، به ترتیب تیم های اول و دوم ایران در این بخش از مسابقات بودند که با ١٠ تیم دیگر از کشورهای آذربایجان، عمان، ترکیه، ازبکستان، قطر، بنگلادش و قرقیزستان رقابت کردند.

در این بخش از رقابت ها هریک از تیراندازان ٢٥ تیر شلیک کردند و بدین ترتیب پس از شلیک ٥٠ تیر توسط هر تیم، مجموع امتیازات محاسبه شد.

بر این اساس تیم اول تیراندازی میکس ١٠ متر تفنگ بادی ایران با ترکیب حسین باقری و نرجس امام قلی نژاد صاحب ٥١٩.٩ امتیاز شد و تیم دوم ایران هم که پوریا نوروزیان و نجمه خدمتی را در ترکیب داشت به ٥١٦.١ امتیاز دست یافت.

تیم های اول و دوم تیراندازی میکس ١٠ متر تفنگ بادی ایران با کسب این امتیازها به ترتیب در جایگاه های اول و پنجم قرار گرفتند.

رقابت های مرحله نیمه نهایی مسابقات تیراندازی میکس ١٠ متر تفنگ بادی بازی های کشورهای اسلامی ساعت ١٢ به وقت محلی برگزار می شود.

 در این مرحله هر چهار تیم در یگروه با هم رقابت خواهند کرد. هر دو تیم ایران در یک گروه قرار خواهند داشت و بر همین اساس فقط احتمال فینالیست شدن یکی از آنها وجود دارد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.