چهارمین دوره بازیهای همبستگی شکورهای اسلامی؛رزیتا علیپور:ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود

چهارمین دوره بازیهای همبستگی شکورهای اسلامی؛رزیتا علیپور:ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود
رزیتا علیپور پس از کسب مدال نقره کاراته گفت بعد ازسه برد موفق شدم به فینال راه یابم که در این مرحله مقابل نماینده آذربایجانی قرار گرفتم که به نظرم حریفم ازامتیاز میزبانی بهره برد و من نتوانستم انچه مدنظر کادر فنی بود اجرا کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی؛وی افزود درحالی به مدال نقره رسیدم که از قبل حریفم را به خوبی آنالیز کردم هرچند در این دیدارتکنیک هایی زدم که داوران می توانستند امتیاز دهند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت نقره کسب کردم.
علیپور با اظهار خرسندی از عملکرد خود گفت در سه بازی اول شش برصفر برنده شدم بازی دوم هشت برصفر و بازی سوم  را یک بر صفربردم و هیچ امتیازی به حریفم ندادم امادوران می توانستند در فینال قضاوتی منطقی تری داشته باشند که این اتفاق نیفتاد اصلا فکر نمی کردم داوری ها به این شکل باشد.
دارنده مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی ادامه داد می توانم بگویم تا حدودی این ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود که از مردم عذرخواهی می کنم.
بانوی کاراته کای ایران درباه تاثیر فضای حاکم برسالن  رقابت ها گفت:من از آن دسته از بازیکنانی هستم که از فضای هیجان انگیز سالن مسابقات لذت می برم و به خوبی قادر به کنترل آن هستم .
بنابراین جو سالن هیچ اثر بدی روی من نداشت تنها اگر داوری ها طبق منطق خودش پیش می رفت فکر می کنم نتایج کاروان بهتر می شد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.