چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛شب گذشته و در محل دهکده ورزشکاران؛هاشمی پاداش مدال آوران را پرداخت کرد

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛شب گذشته و در محل دهکده ورزشکاران؛هاشمی پاداش مدال آوران را پرداخت کرد
طی جلسه ای که شب گذشته در دهکده ورزشکاران برگزار شد رئیس کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران روز اول مسابقات کاروان ورزشی ایران را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو ؛ طبق تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مقرر شد به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان ورزشی کشورمان، شرکت کننده در چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به ترتیب ٦٠٠، ٤٠٠ و ٣٠٠ دلار پاداش اهداء گردد که در همین خصوص کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان شب گذشته با حضور در دهکده ورزشکاران پاداش ٨ مدال آور ایرانی را پرداخت کرد.

هاشمی در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای کاروان ورزشی کشورمان از حاضرین تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور همراه با ارزشهای دینی و اسلامی ورزشکاران ایرانی در بازیهای و رویدادهای مختلف همیشه مورد توجه بوده و در این دوره از بازیها که با نام همبستگی جهان اسلام برگزار می شود بیشتر نمایان می گردد. حضور پهلوان منشانه مردان و ورزشکاران محجبه زن ایرانی مایه افتخار و مباهات است و قطعا با نتایج خوب و ارزشمندی نیز همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: با هماهنگی وزارت ورزش نام این دوره از بازیها نیز در جدول پاداش مدال آوران قرار گرفته و در تاریخی مشخص جوایز را همراه سایر قهرمانان ایرانی دریافت خواهید کرد اما کمیته ملی المپیک طی قولی که داده بود پاداش پای سکو ورزشکاران را طبق جدول و خبر اعلام شده نقدا پرداخت می کند.

گفتنی است، سرپرست کاروان، سرپرست و کادر فنی تیمهای مختلف نیز در این مراسم حضور داشتند و به تشریق مدال آوران کاروان پرداختند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان كنید.