با کسب 39 رای؛سید محد پولادگر بار دیگر سکان فدراسیون تکواندو را در دست گرفت؛انتخاب ابراهیمی بعنوان نائب رئیس و ذوالقدر دبیر

با کسب 39 رای؛سید محد پولادگر  بار دیگر سکان فدراسیون تکواندو را در دست گرفت؛انتخاب ابراهیمی بعنوان نائب رئیس و ذوالقدر دبیر
صبح امروز سومین مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد که طی آن سید محمد پولادگر سرپرست فعلی فدراسیون بار دیگر با کسب حداکثر آرا توانست برای سومین بار سکان ریاست فدراسیون را در دست گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مجمع فوق صبح امروز با ریاست حمید سجادی  وبا حضور بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و سیروس عالمی و اعضای هیات استانها و نمایندگان ورزشکاران برگزار شد که در ابتدا رئیس توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ضمن مطلوب دانستن عملکرد ورزش تکواندو در سالهای گذشته عنوان داشت: از بدو حضور دکتر سعیدولو ریاست محترم سازمان و معاون ریاست جمهوری جلسات متعددی با روسای فدراسیونها داشته و در نظر داریم در آینده جلساتی با مسئولین تربیت بدنی استانها و هیات ها نیز داشته باشیم.
.
 وی ادامه داد:تکواندو در سال گذشته در 3 شاخص قهرمانی رشد و توسعه و پشتیبانی توانست عنوان نخست را کسب کند و در واقع با کسب طلای ارزشمند ساعی در المپیک 2008 بنوعی باعث حفظ جایگاه کشورمان در این رقابتها شد و امیدواریم فدراسیون با بهره گیری از پتانسیلهای موجود در این ورزش به چشم اندازی که سازمان پیشرو دارد برسد.
سجادی ادامه داد:چشم انداز سازمان در این ورزش حضور دائمی بر روی سکوی های سه گانه آسیای، جهانی و ادامه موفقیت در المپیک است و بر روی توسعه کمی و کیفی این ورزش در میان اقشار مختلف مردم و توسعه تجهیزات و احداث آکادمی بین المللی تکواندو و احداث خانه تکواندو در تمامی استانها در بلند مدت تاکید دارد و به این نکته اشاره کنم سازمان از این پس بیش از گذشته برعملکرد فدراسیونها نظارت خواهد داشت.
سپس با توجه به کنار ه گیری خلیلی و لشگری دیگر کاندیداها فرصت یافتند تا برنامه های خود را ارائه دهند که غلامرضا ابراهیمی ، حسین عباسی،کشاورز و کشتکار نیز با حضور در جایگاه انصراف خود را اعلام کردند.
در پایان رای گیری مجمع فوق سید محمد پولادگر با کسب 39 رای برای سومن بار بعنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد و غلامرضا ابراهیمی بعنوان نائب رئیس و غلامحسن ذوالقدر بعنوان دبیر فدراسیون موفق به کسب رای اعتماد شدند.
هادی ساعی بعنوان کارشناس خبره و اردشیر پور باقری بعنوان خزانه دار نیز انتخاب شدند.
در این مجمع جمشید سهرابی موفق به کسب 3 رای شد و 3رای هم ممتنع عنوان شد.

در اولین مجمع انتخابی ریاست فدراسیون تکواندو سید محمد پولادگر 41 رای در دومین مجمع انتخابی 26 رای و  امروز در سومین مجمع انتخابی موفق به کسب 39 رای شد.

۲۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.