چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی،هاشمی:آغاز مدال آوری کاروان از سوی بانوان را به فال نیک می گیریم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی،هاشمی:آغاز مدال آوری کاروان از سوی بانوان را به فال نیک می گیریم
این موضوع که مدال آوری کاروان با بانوان آغاز شد را به فال نیک می گیریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی؛ کیومرث هاشمی بعد از حاصل شدن اولین مدال های کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی توسط  نرجس امام قلی نژاد و الهه احمدی گفت: این موضوع که مدال آوری کاروان با بانوان آغاز شد را به فال نیک می گیریم به خصوص اینکه امام قلی نژاد اولین طلایی کاروان شد، ورزشکاری که همنام مادر امام زمان (عج) است و همین مسئله را هم به فال نیک می گیریم.
وی در رابطه با مدال آوری ورزشکاران دیگر کشورمان در سایر رشته ها اظهارداشت: آنچه مسلم است منتظر مدال های خیلی بیشتری هستیم اما نمی توان دقیق گفت که چند مدال دیگر کسب خواهیم کرد، به هر حال پیش بینی مدال آوری بر اساس ارزیابی فدراسیون ها انجام می شود در حالیکه هنوز ارزیابی برخی فدراسیون ها به دست ما نرسیده است.
وی با بیا اینکه بیشتر کشورها با تیم اصلی خود در بازی ها شرکت کرده اند: خاطرنشان کرد: این در حالی است که کاروان ایران در خیلی از رشته مانند والیبال با تیم دوم به باکو سفر کرده است. برای ما این مسابقات حکم آماده سازی برای بازی های آسیایی اندونزی دارد.
هاشمی با یادآوری ناکامی تیراندازان در کسب مدال تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر ورزشکاران مان خودشان باشند می توانند خیلی خوب نتیجه بگیرند. تیراندازان هم اگر خودشان بودند و در این شرایط رقابت می کردند، می توانستند نتیجه بگیرند.
وی همچنین از شرایط میزبانی آذربایجان برای بازی های کشورهای اسلامی ابراز رضایت کرد و گفت: دو کشور آذربایجان و ترکیه که بزرگترین کاروان ها را در باکو دارند، با  نفرات زیاد در بازی ها حاضر شده اند.
کیومرث هاشمی در پایان در مورد اینکه آیا طبق آنچه وعده داده شده بود، پاداش مدال آوران پرداخت می شود، گفت: برای مدال آوران  همچون دیگر بازیها از سوی وزارت ورزش پاداشی در قالب سکه تعیین شده که در تهران در اختیارشان قرار می گیرد که این برای اولین بار است که برای مدال آوران بازیهای کشورهای اسلامی اتفاق می افتد. اما این ورزشکاران در همین محل بازی ها پاداش نقدی خود را هم دریافت می کنند. ٦٠٠، ٤٠٠ و ٣٠٠ دلار برای مدال آوران طلا، نقره و برنز تعیین شده است.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.