چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛خجسته: هر مبارزه یک فینال است

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛خجسته: هر مبارزه یک فینال است
در جودوی امروز دنیا هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، حتی رقبای به ظاهر ساده پاکستانی یا اماراتی را....

به گزارش خبرنگار اعزامی ... از باکو علیرضا خجسته جودوکار وزن ۶۶- کیلوگرم ایران پس از پایان مسابقات صبح بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: در جودوی امروز دنیا هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، حتی رقبای به ظاهر ساده پاکستانی یا اماراتی. همین جودوکار اماراتی در المپیک برنز گرفت و این نشان می‌دهد همه گشورها روی جودو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همه مسابقات از ابتدا تا انتها یک فینال است. با همین تفکر مسابقات امروز را از همان مسابقه نخست جدی گرفتم اما حریف آذربایجانی از من بهتر بود.
وی درباره بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: آذربایجانی‌ها مسابقات را خیلی جدی گرفته‌اند و سعی می‌کنند آن را به بهترین شکل برگزار گنند. من قبلا دو بار در سالن حیدرعلی‌یف مبارزه کرده‌ام اما برای این مسابقات واقعا تغییر کرده است. جو عجیبی دارد و با حضور جودوکاران درجه اول آسیای میانه سعی کرده‌اند سطح مسابقات را بالا ببرند. رقبا نیز بهترین نفرات خود را آورده‌اند چون مدال می‌خواهند.
وی درباره مبارزه با نجات شیخ‌علی‌زاد جودوکار آذربایجانی گفت: به تجربه حریف باختم. اون ۲۹ سال دارد و من ۲۰ سال و می‌دانست در برابر یک حریف جوان و باانرژی چگونه مبارزه کند. حقیقت آن است که شیخ‌علیزاد نه تکنیک بیشتری از من داشت و نه انرژی بیشتری فقط تجربه‌اش بیشتر بود و می دانست باید با شلوغ‌کاری مبارزه را اداره کند و داوران را مجاب کند تا به من اخطار بدهند
وی درباره مبارزه بعدی‌اش با جودوگار قزاق گفت: کشورهای آسیای میانه جودوکاران خوبی دارند. جودوکار قزاق هم رنک خوبی دارد و برای مدال آمده است. اما او را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانم چگونه مقابل او مبارزه کنم.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.