جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی:اردوی نهایی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای آغاز شد

جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی:اردوی نهایی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای آغاز شد
اردونشینان تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای اردوی شبانه روزی و متصل به اعزام خود را جهت حضوری قدرتمند در بازیهای کشورهای اسلامی در آکادمی المپیک آغاز کردند.
نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای از روز 24 اسفندماه سال گذشته و با دعوت از 22 مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در شهر سنندج آغاز شد و در ادامه ملی پوشان این تیم دور دوم اردوهای خود را طی روزهای ششم لغایت 12 فروردین ماه در شهر اراک برگزار کردند.
در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی و درون اردویی که منجر به خط خوردن 18 ورزشکار شد، سومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم با حضور شش ورزشکار از روز 28 فروردین ماه 1396 در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی باستانی کاران تا پیش از اعزام به آذربایجان محل برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی، زیر نظر علیرضا غلامی سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
کاروان اعزامی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای را به مسابقات کشورهای اسلامی آقایان پژمان سکونتی، مبین زیبا لقا و هیمن میرزایی از استان کردستان، علی جلیل لو از البرز، مصطفی مفید از استان مرکزی، محسن گلستانی زاده از خراسان رضوی، علیرضا غلامی به عنوان سرمربی، مرشد محمد رضا حسن پور  و مصطفی مرادی فر مدیر تیم های ملی تشکیل می دهند.
تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای 26 اردیبهشت ماه عازم باکو محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی می شود و طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.